Udvikling af reklamematerialer
Visuel tilstedeværelses betydning for jeres forretning
Med visuel markedsføring som trykt tilstedeværelse gør I jer også synlige i det fysiske miljø frem for kun på digitale platforme. Det gør jer synlige der, hvor mennesker færdes, og hvor de er opmærksomme på omgivelserne.
I de fysiske omgivelser kan I skabe synlighed omkring jeres produkter og ydelser. I kan gøre opmærksom på jeres budskaber og give perspektiver til jeres kunder, som de får med i deres færden. I kan fortælle på den direkte måde, hvor I viser helt konkret, hvad de kan få hos jer. Det kan også være med et lille tvist, som gør, at jeres budskab huskes. En kreativ vinkel, der sætter perspektiver sammen til en helhed, der drejer i jeres retning og huskes af de forbipasserende.
Det kræver et visuelt blikfang og et skarpt budskab, hvor I på en direkte måde fortæller om jer, så modtageren hurtigt kan opfange det. Mennesker er på farten, og det stiller krav til udformningen af jeres budskaber, men er det på plads, har I muligheden for at nå kunder og andre interessenter derude.
Endnu en funktion for visuelle materialer er formidling af information. Det kan være under et større eller mindre event, hvor gæster skal have informationer. Det kan være på messer, så gæsterne hurtigt kan afkode hvad de kan indhente af viden, og endelig kan det være til private arrangementer eller sportsbegivenheder, hvor der skal formidles til alle deltagere.
Læs mere om reklamematerialer:
Indoor
Outdoor
Reklameflag
Facadesystemer
Pallecover
Bannere
Parasol
Displays
Specialopgaver
Events
Se også vores eget katalog her: Katalog
Skarpe budskaber
Her finder du information om hvordan du griber arbejdet an med at lave skarpe budskaber, samt hvad du skal være opmærksom på i forhold til lovgivning omkring visuel markedsføring: